FAQ – FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Inak povedané, toto je sekcia, v ktorej ti dáme odpovede na najčastejšie opytované sa otázky. Zaujíma ťa, či môžeš zrušiť svoju objednávku alebo naopak ju doplniť? Kedy ti tovar doručíme, kedy si ho môžeš vyzdvihnúť alebo koľko zaplatíš za poštovné? Toto je miesto pre teba, dozvieš sa tu všetko čo by si sa chcel opýtať.

Kedy mi doručíte môj objednaný tovar?

Tovar ti doručíme do troch pracovných dní od tvojej objednávky. A samozrejme sa posnažíme vybaviť tvoju objednávku, čo najskôr, aby si mal tovar doma alebo na výdajnom mieste.

Akým spôsobom mi tovar doručíte?
Tovar posielame pomocou kuriérskej služby. Kuriér ťa bude v deň doručenia zásielky telefonicky kontaktovať, aby si si s ním dohodol odovzdanie. Zásielka bude obsahovať objednaný tovar ako aj doklad o nákupe. V prípade, že si tovar prídeš vyzdvihnúť na výdajné miesto, je ideálne, keď dopredu zavoláš alebo napíšeš. Štandardne sú však naše výdajné miesta otvorené od 9:00 – 17:00 počas pracovných dní.

Posielate tovar aj do zahraničia?

Žiaľ nie, posielame tovar len na území Slovenskej republiky.

Koľko ma bude stáť poštovné?

Ak je objednávka nad 50 €, poštovné je u nás zadarmo. Ak máš objednávku do 50 € poštovné bude stáť 5 €

Môžem si u vás tovar objednať aj inak ako cez Internet?

Áno, môžeš sa zastaviť u nás v kamennej predajni v Námestove (link) a naši predajcovia ta ochotne obslúžia. Ak si odtiaľ chceš niekam tovar nechať poslať, nie je problém

Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť osobne?
Jasné, tovar objednaný v e-shope si môžeš vyzdvihnúť na našom predajnom mieste v Námestove.

Ako nájdem správnu veľkosť oblečenia alebo obuvi?
Pri každom tovare nájdeš veľkostnú tabuľku, ktorá ti pomôže vybrať si tú správnu veľkosť. Tiež je vhodné, ak si veľkosť topánky vyskúšaš napríklad hoci aj u nás v kamennej predajni, a ak ti bude pasovať, môžeš si ju objednať. Takto už budeš vedieť že ti daná veľkosť vyhovuje. Ak však potrebuješ pomoc, neváhaj a kontaktuj nás, veľmi radi ti pomôžeme

Potrebujem veľkosť, ktorú pri tovare uvedenú nemáte. Ako si ju môžem u vás objednať? 

Ak pri danom tovare nie je veľkosť, ktorú potrebuješ, znamená to, že táto veľkosť momentálne nie je dostupná. Môžeš nás kontaktovať a dať nám vedieť, že máš o topánku alebo tričko záujem, ale nemáme tvoju veľkosť. My sa posnažíme tvoju veľkosť ti zabezpečiť, prípadne ti poradiť alebo nájsť vhodnú alternatívu, pokiaľ už tvoje číslo nebude možné doobjednať.

Môžem objednaný tovar vrátiť alebo vymeniť za iný?
Áno, v prípade, že ti nesedí veľkosť, alebo ti tovar nevyhovuje z iného dôvod, môžeš do 14 dní od doručenia tovar vrátiť. Tovar však nesmie byť použitý. Podmienky a možnosti vrátenia tovaru nájdeš v našej sekcií tu.

Ako mám postupovať pri reklamácii? 

Celý proces ako postupovať nájdeš v našom reklamačnom poriadku priamo tu.

Aká dlhá je záručná doba pre uplatnenie reklamácie?
Zákonom stanovená lehota na uplatnenie reklamácie je 24 mesiacov.

Kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez internet?
Reklamovať tovar môžeš buď priamo v našej predajni v Námestove, alebo môžeš tovar zaslať naspäť poštou. Nezabudni však priložiť kópiu dokladu o nákupe a pripísať dôvod reklamácie. Celý postup ako a kedy možno tovar reklamovať nájdeš v našej sekcií Reklamácie.